Jag har tankat ner nästan 100 GB vissa månader, men oftast legat på 40-70 GB.
Idag fick jag det första e-postet från dom där dom nämner min förbrukning. Jag har privilegiet att ladda ner 5 GB per månad med mitt avtal.
Hej,
Vi vill göra dig uppmärksam på att du nu har förbrukat 80 % av din tillåtna datamängd som ingår i ditt abonnemang. När du når 100 % så kommer din hastighet att sänkas. Detta innebär att du fortsatt kommer kunna använda internet, men det kommer att vara betydligt långsammare. Din förbrukning beräknas på den datatrafik som du har förbrukat under de senaste trettio dagarna. Eftersom du är en lojal kund till oss har vi valt att begränsa din hastighet först vid 50 GB. Observera dock att detta är betydligt mer än det som normalt ingår i ditt abonnemang.
Hur kan jag köpa mer data?
Om du är i behov av större datamängd än vad som för närvarande ingår i ditt abonnemang, ber vi dig att ta kontakt med vår kundservice för aktuellt erbjudande.
OBS: Detta är ett automatiskt e-post meddelande som du inte kan svara på. Har du ytterligare frågor, är du välkommen att kontakta vår kundservice på telefon 0774- 42 42 43, vardagar mellan kl 8-18.
Med vänlig hälsning
Net 1
Jag ska ringa och höra vad det kostar...