Jo manualen "rullar på" men inte mycket matnyttigt. Står att den ska fungera med 12v system. Refererar till ett appendix som jag dammsugit hela Internet efter men inte hittat.
Första testerna gjordes utan last med en multimeter. Sedan med en liten halogenlampa. Ev. kan det vara så att ett separat batteri behöver kopplas in på output!? Men då faller min plan. Tänkte koppla till ett relä, och köra ut överskottsenergin via ett justerbart ström/spänning nätaggregat till vattenpump och övriga byggnader. Kabeln ligger redan i backen.
Har tagit hem DCL'en. Ska testa lite med labbaggregatet under mer kontrollerade former. Testade det mesta i jumper-väg. Men dubbelkollar det igen. Har dragit ett mail till tillverkaren, får se vad dom svarar.
Köpte denna för att det skulle bli simpelt. Hade kunnat lösa det med övervakningen och Raspberryn men det blir inte så användarvänligt..
Beställde för övrigt endel grejer från autemashop.com till kretsen vi pratat om i en annan tråd. Det var 1,5 månader sedan. Betalt har jag gjort, inga grejer har kommit, och mail svarar dom inte på
Den butiken har jag inga problem att hänga ut!