Söker du jobb, kontakter, eller har du jobb att erbjuda?

24 volt växer snabbt och har för närvarande 140.000 helt unika besökare under ett år och bland dessa finns tusentals företag och där du kan vara den de söker

Söker du jobb, kontakter, eller har du jobb att erbjuda?

Inläggav Göran 12 okt 2011 19:28

24 volt växer allt snabbare. Under de senaste sex månaderna, fram till dagens datum, 2011-10-12, har antalet helt unika besökare ökat med 40%, från 100.000 till 140.000, räknat på rullande helår. Många av dessa är företag i branschen, svenska och utländska, studieförbund, samt lärare och elever vid gymnasieskolor, universitet och högskolor. Bland besökarna finns också många ingenjörer, högskole- och civilingenjörer, liksom innovatörer, yrkesfolk, kommuner och även politiker på regeringsnivå.

Även om 24 volt har sin huvudsakliga inriktning på småskaliga "off grid-lösningar", finns här besökare från dem med inriktning på storskalig vindkraft, vattenkraft, kärnkraft, bil- och rymdindustrin, samt andra tillverkningsindustrier. 24 volt är alltså redan nu en bra plats att synas på för dem som söker intressanta jobb och för arbetsgivare som söker kompetent och intresserad arbetskraft.
Användarvisningsbild
Göran

Re: Söker du jobb, kontakter, eller har du jobb att erbjuda?

Inläggav cman 12 okt 2011 20:54

Mycket trevligt initiativ! Hoppas att det hjälper något, på antingen ena eller andra hållet! Själv kan jag datorer, servrar, klusterlösningar, DPF databaser, programmering i PHP / Jscript / Ajax webutveckling och är ganska kunning inom Linux.

Jag vet även hur man INTE kortsluter ett 12 volts batteri (numera). Detta kombinerat gör mig till en totalentrepenör inom .. ja.. vetefan, haha! :mrgreen:
Min blog: http://energy.compress.to
Favoritcitat: "det skall vara gött å leva, annars kan det kvetta"
cman

Inläggav deepforest 12 okt 2011 21:46

Du får starta en jobbflik där man kan lägga ut sitt CV.
Själv är jag ju världsmästare på allt :mrgreen:
Nä, men allvarligt så är jag mycket händig. Jag kan el, elektronik, hydraulik, mekanik, vvs, snickeri, kylteknik, fordon av alla de slag, bl.a Elbilar! Sen har jag ju mina projekt, som vindkraft, solpaneler, värmepump, mm......
Och, ja. Jag söker jobb!
"Jag har aldrig haft så mycket besvär med någon annan människa som jag haft med mig själv"
Användarvisningsbild
deepforest

Inläggav Göran 13 okt 2011 01:44

Ja, förhoppningsvis blir det till nytta och glädje för några.

Hade jag själv haft pengar att dra igång utveckling och tillverkning av produkter, hade jag gjort det imorgon och jag hade börjat mitt sökande här efter kunnigt och kreativt folk. :wink:
Användarvisningsbild
Göran

Återgå till Jobb sökes/erbjudes