Hej Järnet!
Tack så mycket och det är ömsesidigt ang bekantskap och ett forum är inte att förakta och kan ibland bara vara början
Fint med mamma och dotter och jag förstår att ni ser dem som era. Ja det är en otrolig kärlek och vänskap de ger. Jag brukar säga att enda nackdelen med djur är att vi mister dem en dag men så är det med allt i livet och de vackra fina minnerna bär vi alltid med oss. Vi kan ju inte låta bli att älska och bli älskade för att det inte varar för evigt. Visst är djur fantastiska och så trevligt sällskap!
Min hund jag hade hette Buster och blev 16 år.
Hihi då är det kravlöst från din sida också då?
Vad roligt och jag har jobbat mycket så för djur tidigare och du behövs. Verkligen bra av dig!
Haha ja visst kan vi prata höns men jag har inte haft några sedan jag var barn och de åt räven upp och jag grät halva sommarlovet...sedan samlade jag mig och släpade hem grodor, ödlor, fladdermöss mm och en orm men då fick min mamma nog
Jo gubben har blivit lite mysmulllig men jag älskar hans mjuka mage
....12 kilo är otroligt bra jobbat!!! Jag har bara gått ner 5 och det är frustrerande när jag tycker jag är så noga. Hur har du gjort? Vill du dela med dig? Jag skulle bli jätteglad för dina tips.
Oj vet inte ang tråd. Skulle visst inte lagt den alls här enligt Göran men nu är den ju här och jag hoppas det inte stör någon. Eller ska den flyttas tycker du/ni?