Hur fungerar forumet och övriga sidor?

Forum för allt som inte har med övriga ämnen att göra, ett forum för vardagsprat, skoj och spex

Hur fungerar forumet och övriga sidor?

Inläggav Göran 02 jan 2013 19:48

Jag upplever att hela 24 volt har blivit segare efter uppgraderingen för en dryg månad sedan och att sidorna inte alltid är åtkomliga, även om det bara är under kortare stunder - Vad tycker ni?
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina

Re: Hur fungerar forumet och övriga sidor?

Inläggav Göran 02 jan 2013 19:55

Att sökfunktionen inte funkar och att lästa kommentarer inte avmarkeras, känner jag till och det ska jag ta itu med nu när jag är hemma igen.
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina

Re: Hur fungerar forumet och övriga sidor?

Inläggav TonyMontano 02 jan 2013 21:01

De stämmer att man inte alltid kommer åt sidor! men för mig är de oftast index sidan :/ och helst via Mobilen :( kanske lite segare men inte alltid kan ju hända om de är mycket trafik i övriga hotellet :roll:
Om du hittar rätt lösning så är inget omöjligt ;) Donation BTC 16akvTrpbsKivzLoCD3NpHAoEbKZ4PvAYz
Användarvisningsbild
TonyMontano
 
Inlägg: 1138
Blev medlem: 09 jan 2009 21:41
Ort: Gällivare

Re: Hur fungerar forumet och övriga sidor?

Inläggav smidy 03 jan 2013 07:45

sitter på en skakig dsl2 anslutning, men upplever ändå att 24volt blivit segare sista tiden. visst i-landsproblem men ändå något har blivit sämre som gör att det laggar mer än andra sidor. använder denna adress för att starta search.php?search_id=newposts fungerar nu bra, men det har hänt att jag inte kommit till new post med den utan blivit (tror) obesvarade poster...åter igen i-landsproblem.....lycka till med flytten till skoune! börjat plugga på språket :?: :lol:
smidy
 
Inlägg: 310
Blev medlem: 19 nov 2010 10:08

Re: Hur fungerar forumet och övriga sidor?

Inläggav Göran 03 jan 2013 12:45

Ok, då är det inte bara jag som upplever det så och då måste jag hitta en lösning på det framöver.

Skånska lär jag mig nog att förstå, men att själv börjar prata skånska kommer aldrig att hända. Däremot kanske jag försöker lära skåningarna att grina och skratta inte är samma sak. :wink:
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina


Återgå till Fritt forum

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster

cron