Foruminfo

Forum för allt som inte har med övriga ämnen att göra, ett forum för vardagsprat, skoj och spex

Foruminfo

Inläggav Göran 21 dec 2011 23:30

Sökfunktionen här i forumet fungerar inte för närvarande och jag har inte lyckats lösa problemet ännu, men det kommer förhoppningsvis igång igen.
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina

Re: Foruminfo

Inläggav Martin 22 dec 2011 20:09

En fråga angående sökfunktionen. Varför är avancerad sökning dold och bara synlig när man har muspekaren på den? Har undrat det i flera år nu :mrgreen:
Martin
 
Inlägg: 831
Blev medlem: 30 mar 2008 21:50
Ort: Rimforsa

Re: Foruminfo

Inläggav Jonas L 22 dec 2011 21:36

När vi ändå snackar om forumet så undrar jag om det är fler som har problem med inlägg som verkar vara dolda eller något? Tittar man på trådarna "Sändareamatör" samt "Senaste köpet" så står Järnet som senaste författare, men trådarna slutar på ett tidigare inlägg. Detta medför också att trådarna aldrig blir "lästa", utan visas som om de innehåller nya inlägg även om man läser dem till slutet.
Jonas L
 
Inlägg: 300
Blev medlem: 16 okt 2009 18:10

Re: Foruminfo

Inläggav Cleas 22 dec 2011 22:26

Jonas L skrev:När vi ändå snackar om forumet så undrar jag om det är fler som har problem med inlägg som verkar vara dolda eller något? Tittar man på trådarna "Sändareamatör" samt "Senaste köpet" så står Järnet som senaste författare, men trådarna slutar på ett tidigare inlägg. Detta medför också att trådarna aldrig blir "lästa", utan visas som om de innehåller nya inlägg även om man läser dem till slutet.

Jag har samma problem...
Cleas
 
Inlägg: 47
Blev medlem: 28 mar 2010 20:03

Re: Foruminfo

Inläggav Göran 22 dec 2011 23:45

Göran skrev:Sökfunktionen här i forumet fungerar inte för närvarande och jag har inte lyckats lösa problemet ännu, men det kommer förhoppningsvis igång igen.

Det där har inte jag lagt märke till tidigare. Vi text på vit bakgrund var inte så smart. :D
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina

Re: Foruminfo

Inläggav Göran 23 dec 2011 00:09

Jonas L skrev:När vi ändå snackar om forumet så undrar jag om det är fler som har problem med inlägg som verkar vara dolda eller något? Tittar man på trådarna "Sändareamatör" samt "Senaste köpet" så står Järnet som senaste författare, men trådarna slutar på ett tidigare inlägg. Detta medför också att trådarna aldrig blir "lästa", utan visas som om de innehåller nya inlägg även om man läser dem till slutet.

Ibland blir någon kommentar hängande utanför på något konstigt sätt och den brukar bli synlig nästa gång någon skriver något, men jag är inte säker på att det alltid är så och den här gången uppstod felet när jag försökte återställa sökfunktionen.

Hur som helst kan man själv bli av med markeringen genom att klicka där pilen på bilden nedan visar och där det står "Märk alla kategorier som lästa". Först måste man gå ut till forumets startsida genom att klicka på "Forumindex" uppe till vänster.

markera.jpg
markera.jpg (55.77 KB) Visad 3834 gånger
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina


Återgå till Fritt forum

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

cron