Val - 2010

Forum för allt som inte har med övriga ämnen att göra, ett forum för vardagsprat, skoj och spex

Valet 2010

Omröstningen slutade 17 sep 2010 21:21

V
3
14%
S
4
19%
MP
3
14%
C
2
9%
FP
0
Inga röster
KP
0
Inga röster
M
3
14%
SD
1
4%
PP
4
19%
FI
1
4%
 
Antal röster : 21

Re: Val - 2010

Inläggav RÖD@nörd 24 sep 2010 23:10

Roligt att du engagerar dig TonyMontano. :) Det behövs många som du.

Jag är väldigt intresserad av vad krisgruppen inom (s) har att komma med men resultatet lär väl dröja och det kanske inte basuneras ut heller så frågan är om jag någonsin får veta.

Om (v) vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Jag var vid valstugorna så gott som varje dag men där lyste dom mest med sin frånvaro. :?
Användarvisningsbild
RÖD@nörd
 
Inlägg: 1707
Blev medlem: 06 mar 2009 19:37

Re: Val - 2010

Inläggav Göran 01 okt 2010 01:55

RÖD@nörd, det var kul att du länkade till valresultatet i Vilhelmina, men eftersom jag själv inte är sosse är jag inte lika glad över den röda och enligt mitt tycke alltför höga stapeln. Själv sitter jag i ett annat parti, utan politisk ideologi och med enbart vår kommuns bästa som anledning för vår existens. Partiet bildades i februari (tror jag det var) så vi hade inte så mycket tid på oss att göra oss synliga, men vi fick tre mandat så nu ska jag sitta i kommunfullmäktige. Eftersom den "röda stapeln" sagt att de inte tänker samarbeta med något annat parti, utan styra allt själva tillsammans med "den ännu rödare stapeln", blir det svårt att kunna påverka något. Jag hade goda förhoppningar om att genom mitt parti kunna påverka vår kommuns utveckling i positiv riktning, för första gången sedan slutet av 60-talet, men det satte väljarna stopp för. Tänk att folk inte förstår sitt eget bästa. :wink:
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina

Föregående

Återgå till Fritt forum

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster

cron