Problem med flashplayer

Problem med flashplayer

Inläggav deepforest 02 jul 2010 22:43

Jag har problem med flash, och inte finns det nåt alternativ till skiten heller. Jag köpte ny dator i December, och även innan dess var det problem med att se videor och TV via datorn, youtube, mfl. Det var inga problem när jag hade XP, men nu med Windows 7........ Och inte kan jag byta till XP heller för då fungerar inte datorn.
Jag använder firefox men har provat flera olika läsare, samma problem! Det hackar, låser sig osv. Aktivitethanteraraen visar att CPU går på 100%
Jag blir vansinnnig. Vad göra?????? :evil:
"Jag har aldrig haft så mycket besvär med någon annan människa som jag haft med mig själv"
Användarvisningsbild
deepforest
 
Inlägg: 1223
Blev medlem: 19 mar 2008 13:13
Ort: Ösa, Ås, Jämtland

Re: Problem med flashplayer

Inläggav Martin 03 jul 2010 16:37

För en tid sedan hade jag också problem med flash. Felet visade sig vara i firefox. De vanligaste felen verkar vara att det är för mycket i historiken eller att man har onödiga plug-in (virus??) . I mitt fall räckte det med att rensa historiken i firefox, sen så fungerade allt igen. Kan vara värt att prova.
Martin
 
Inlägg: 831
Blev medlem: 30 mar 2008 21:50
Ort: Rimforsa

Re: Problem med flashplayer

Inläggav deepforest 03 jul 2010 17:08

Har redan rensat allt, har provat at installera om både firefox o flash, har använt ADOBES avinstallation för att vara helt säker. Problem har det varit hela tiden, men blev katastrofala när nya flash kom för någon vecka sen......
"Jag har aldrig haft så mycket besvär med någon annan människa som jag haft med mig själv"
Användarvisningsbild
deepforest
 
Inlägg: 1223
Blev medlem: 19 mar 2008 13:13
Ort: Ösa, Ås, Jämtland

Re: Problem med flashplayer

Inläggav jan 03 jul 2010 19:22

Jag märkte också att jag hade samma problem i går då installera jag om flash sen funka det bra igen
jan
 
Inlägg: 113
Blev medlem: 28 dec 2008 11:59
Ort: nordanstig ilsbo


Återgå till IT och datorer - Mjukvara

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster