Leta efter:
Survivorman - Off The Grid
PowerMizer skrev:men ska det ändå tankas ned så föreslår jag att man prioriterar "It's not easy being green" med familjen Strawbridge. Det är en serie som sändes på BBC2 2006. En "Season II" sändes 2007, och den är också kul.
Hupp... Och det har jag missat?!?!mastermute skrev:Säsong 3 har precis slutat, kan hittas på nätet också...
Hmpf! Får söka mera noga imorgon...Seed/Leech: 0 seeder(s), 0 leecher(s), 0 total peer(s) - Torrent Health: Health 0/5
0 downloads completed with 0.00KB (0 bytes) transferred (not reported)
Last Stats Update: 6 weeks 2 days 6 hours 45 minutes ago
PowerMizer skrev:Hupp... Och det har jag missat?!?!mastermute skrev:Säsong 3 har precis slutat, kan hittas på nätet också...![]()
Nja, har han inte råd att borra en brunn några meter ner är det nog inte det det handlar om
KennethE skrev:Nja, som jag förstod det var det leverantören av stugan som hade lovat att de kunde leverera vart som helst, och när de förstod att de kunde hamna i TV blev de väldigt motiverade att uppfylla sitt löfte. Hade han haft råd att betala det själv hade han nog haft råd att borra brunnen också.
Jernet skrev:I vilket fall som helst blir jag jäkligt sugen på att testa detta med att bo "off grid" men jag tror tyvärr inte jag får frugan med mig på detta.
Har lagt ut lite krokar här å där, men det vill inte riktigt nappa![]()
För min del så känns det lite som att det vore dags att lägga av karriären å börja levaPå riktigt.
Mitt "off grid" hus skulle dock ligga på sydligare breddgrader än sverige.
Återgå till Hus utan el (off grid)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst