Midsommarhelger är inte att leka med

Allt som rör webbutiken och dess produkter

Midsommarhelger är inte att leka med

Inläggav Göran 23 jun 2013 13:45

För mig blev det två akutbesök på sjukhuset i Kristianstad den här helgen. Först fick jag ett njurstensanfall och sedan ramlade jag med huvudet före nedför trappan och drog på mig en hjärnskakning. Nu får allt som var planerat vänta till senare och när sådant här händer och hela kroppen värker både på in- och utsidan, blir man påmind om att man inte längre är femtio. :wink:

Druckit hade jag gjort, men bara vatten för att spola ut njurstenen, så det var på natten för ett toalettbesök som jag fick framåtrotation i trappan och dök ned. Det var i alla fall en himla tur att jag hade kalsongerna på mig så att fallet dämpades något. :D
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina

Re: Midsommarhelger är inte att leka med

Inläggav OlleP 24 jun 2013 07:55

Använd alltid suspensoar, så du inte skadar dig.
Kedjan är tandsten-gallsten-njursten-gravsten man bör inte hoppa över något steg.

Jag hoppas vår akutvård funkade och du piggnar till igen.
Sänder en virtuell midsommarkrans.
OlleP
 
Inlägg: 388
Blev medlem: 27 sep 2010 13:55

Re: Midsommarhelger är inte att leka med

Inläggav Göran 25 jun 2013 22:24

Jag hade redan klarat av de tre första stegen och eftersom 4:an inte känns så lockande körde jag 3:an en gång till.

Akutvården är nere var riktigt bra!
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina

Re: Midsommarhelger är inte att leka med

Inläggav OlleP 28 jun 2013 15:46

Har du någon prognos på när du börjar arbeta igen?
Jag vill beställa solkabel.
OlleP
 
Inlägg: 388
Blev medlem: 27 sep 2010 13:55

Re: Midsommarhelger är inte att leka med

Inläggav Göran 31 jul 2013 19:47

Jag har aldrig gjort något riktigt uppehåll, bara kört på halvfart och prioriterat beställningar, så det är mail och uppdateringar som hamnat på efterkälken. Beställer man i webbutiken är 100% säkert att jag snabbt får syn på det och levererar, men vissa grejer tar slut ibland.

Axeln och armen vill inte bli riktigt bra (landade på ena vingen, om man säger så), men det är mest bara besvärande och inget hinder när jag ska lyfta.
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina


Återgå till 24-voltsbutiken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster

cron