Nya priser och nya produkter

Allt som rör webbutiken och dess produkter

Nya priser och nya produkter

Inläggav Göran 02 apr 2011 20:12

Jag har fått nya prislistor av varierande slag.

Solpaneler 2 x 90 watt säljs till specialpris nu under våren, med reservation för att inget händer med prisutvecklingen hos dessa, som det gjort med neodymmagneter där priserna på kort tid fördubblats, vilket påverkar priserna på generatorer och vindkraftverk.

Nytt blir nätväxelriktare och större paneler för nätanslutning och här försöker jag nu få ihop allt från små till stora paket. Under slutet av april fylls även lagret på med svensktillverkade paneler, 60, 90 och 140 watt.

En ny MPPT-regulator med display (20 ampere in och 50 ampere last) är också på väg, liksom MPPT-regulatorer för vindkraftverk och där den största modellen klarar 100 ampere, eller 4,8 kW vid 48 volt batterispänning.

Pumpar blir det också, med eller utan tank, samt djupbrunnspumpar som kan drivas direkt från solpanel, utan batteri.

AGM-batterier på 250 Ah, 12 volt, kan jag också erbjuda nu för 4900 kronor ink moms.

Black 1500 finns att köpa, men endast i 72-voltsutförande för nätanslutning.

Lite nya produkter som DC/DC-omvandlare, djupurladdningsskydd, större urval av elpatroner, större solföljare, blir det också och det kommer att byggas på allteftersom. Rörelsedetektorer och annat som försvunnit kommer tillbaka, förhoppningsvis under april månad.
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina

Återgå till 24-voltsbutiken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster