Polyester, epoxy och glasfiber

Allt som rör webbutiken och dess produkter

Polyester, epoxy och glasfiber

Inläggav TonyMontano 27 jan 2011 13:41

24 volt blir återförsäljare för Kompositfabrikens sortiment. Förutom Kompositfabrikens tidigare sortiment har man tagit fram nya produkter, bl.a. en extra värmetålig epoxy, speciellt avsedd för laminering av generatorer. Den nya epoxyn kallas "System 24V" och den kommer även att finnas som lim med beteckningen "System 1 Lim". Mer information om produkterna kommer så snart de finns på marknaden.

Hade ju varit roligt att veta vad dem kommer ligga på :) och om det ännu är aktuellt :D
Om du hittar rätt lösning så är inget omöjligt ;) Donation BTC 16akvTrpbsKivzLoCD3NpHAoEbKZ4PvAYz
Användarvisningsbild
TonyMontano
 
Inlägg: 1138
Blev medlem: 09 jan 2009 21:41
Ort: Gällivare

Re: Polyester, epoxy och glasfiber

Inläggav Göran 28 jan 2011 03:34

Jag fick ingen tilldelning i somras. Lågkonjunkturen gjorde att det här var en bransch i kris när båtar var det första människor sparade in på. Jag hoppas det ska komma igång nu. Det där "System 24V" finns, men problemet är att faten med härdare är på 200 liter.
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina

Re: Polyester, epoxy och glasfiber

Inläggav TonyMontano 29 jan 2011 18:32

Okej synd, Efter att använt mig av polyester så vill jag nu använda epoxy! Dock har jag inte hitta någon med ett rimligt pris :oops:
Om du hittar rätt lösning så är inget omöjligt ;) Donation BTC 16akvTrpbsKivzLoCD3NpHAoEbKZ4PvAYz
Användarvisningsbild
TonyMontano
 
Inlägg: 1138
Blev medlem: 09 jan 2009 21:41
Ort: Gällivare


Återgå till 24-voltsbutiken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster