Helt klart! Det är alltid bra att utbyta erfarenheter!RÖD@nörd skrev:Hur som helst så tycker jag vår diskussion har varit givande
Jag har inga stora traktorkunskaper om hydraulik och sånt, men sånt intresserar mej och jag kan "översätta" det med min ellära så att en backventil blir en diod och så. Kunskapshungern är nog också till nytta.
Du, jag tycker att du uttrycker dej jättebra! Ändra inget, utan var som du är! Ärlighet och transparens, du vet....RÖD@nörd skrev:Alla har vi väl ett sätt att uttrycka oss. Du ditt och jag mitt men jag är inte sämre än jag i alla fall kan försöka ändra mig. Få se om det lyckas.
Jag är en knäppgök, och det är inget att hymla om.
Ja, jag är helfärdig och ska dra mej tillbaks. Hade tänkt få bli förkylningsfri snarast och sömn är nyttigt!RÖD@nörd skrev:Få se också om det hinner bli några pumpar ikväll. Måste elda nu . . .
. . . Får se hur jag kan uttrycka mig så han inte blir "putt".
Som jag har övat på att inte få folk "putt" på mej!!!! I mina yngre dagar var det mera en sport att provocera och få folk att reagera. Med åldern så inser man ju det värdelösa i den taktiken, men att lära om.... Huvvaligen! Det är jättesvårt att tala om för någon att han/hon är ett otorkat rövahål på ett sånt sätt att dom uppriktigt tackar för upplysningen!
Nja, inte riktigt så, men drömmen är att kunna uppnå någon form av vishet när det gäller att möta folk. Sen är det lustigt: Nästan alla människor jag möter finner jag något intressant och trevligt hos! Bara man är ärlig och tranparent och investerar tid i folk så vinner man guldklimpar här och där!
Nä, nu får det vara nog med sentimentalt dravel här i herrklubben! Nattinatti!