Önskelista

Allt som rör webbutiken och dess produkter

Re: Önskelista

Inläggav Göran 14 jul 2012 01:13

De där var riktigt snygga!
Jag har fått hem en del nya grejer, men jag säljer inget av det, så länge det inte är inlagt i butiken och nu kommer jag att ta semester från lördag kväll till söndag morgon. :wink:
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina

Re: Önskelista

Inläggav PowerMizer 14 jul 2012 01:35

Göran skrev:. . . nu kommer jag att ta semester från lördag kväll till söndag morgon.
Ja, si dessa företagare... Inte nog med att dom skär guld med täljkniv, dom jobbar knappt heller. :P

Jag hörde ett spånhuvud som fått för sej att när en företagare köpte in nått, t.ex. en ny firmabil, så kunde han göra avdrag för den och få tillbaks 100% av utläggen. :roll:
Spånskaftet fick två frågor i retur: -Varför är inte du själv företagare då? och -Varför tror du jag har en gammal firmabil?

Jag tycker du är tuff som kämpar på! Alla vi som driver/har drivit företag borde få ett snyggt diplom: "Jag tordes prova"

--------
Jo panelerna är snygga, och sen tyckte jag att det är lite fyndigt med snabbkopplingarna! Det borde gå att tillverka själv, men dessa var ju färdiga. Ingen har kommenterat dom, så marknaden finns nog inte än hur mycket jag gillar idén... :lol:
/PowerMizer
P!
Användarvisningsbild
PowerMizer
 
Inlägg: 3801
Blev medlem: 28 mar 2007 15:04

Re: Önskelista

Inläggav Göran 14 jul 2012 17:56

Ekonomiskt trodde jag det skulle bli bättre än så här och allt tar mycket längre tid än jag trodde, men jag tänker inte ge upp. :wink:
Användarvisningsbild
Göran
 
Inlägg: 4427
Blev medlem: 24 mar 2007 16:45
Ort: Vilhelmina

Föregående

Återgå till 24-voltsbutiken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster